Neden üye olmalıyım?

 

VİSTAMART Sanal Market’e üye olduğunuzda, üyelik bilgilerinize kaydedeceğiniz VİSTACRM Card numaranız ile VİSTAMART ve VİSTAMART Sanal Market’te düzenlenen tüm kampanya, indirim ve size özel avantajlardan faydalanabilirsiniz. VİSTAMART Sanal Market siparişinizin tamamlanması için sizden istenen iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgileri her defasında yeniden yazmak zorunda kalmazsınız. VİSTAMART ve VİSTAMART Sanal Market’ten daha önce oluşturduğunuz siparişlerinizi görebilir, bu siparişler üzerinden hızlıca yeni sipariş verebilirsiniz. Favori ürünler oluşturabilir, siparişinize ek yapabilir ya da iptal edebilirsiniz. VİSTAMART Sanal Market duyuru listesine dahil olabilir, indirim ve kampanyaları takip edebilirsiniz.

 

Nasıl üye olabilirim?

 

VİSTAMART Sanal Market’e üye değilseniz, "Kayıt Ol" menüsünden e-posta adresinizi ve şifrenizi kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sonrasında açılan ekranda Üyelik Formu’nu doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

 

Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

 

VİSTAMART Sanal Market’e üye iseniz "Giriş Yap" menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra "Üyelik Bilgilerim" menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

 

VİSTAMART Sanal Market "Giriş Yap" menüsünde Şifremi Unuttum alanına tıklayıp, açılan ekranda şifre hatırlatma için, VistaMart Sanal Market’e üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize gönderilecektir. 0342 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan da yardım alabilirsiniz.

 

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

 

"Giriş Yap" menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra "Üyelik Bilgilerim" menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.

 

Şifrem bloke oldu, ne yapmalıyım?

 

Üye girişi yaparken şifrenizi üst üste üç kez yanlış girdiyseniz, şifreniz bloke olur. Şifre blokenizi kaldırmak için 0342 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim?

VİSTAMART Sanal Market üyeliğinizi sonlandırmak için sayfamızda yer alan Öneri ve Talep Formu’nu doldurabilir ya da 0342 502 41 27 Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz.

VİSTACRM CARD nedir?

VİSTACRM CARD, alışverişte süper fırsatlar sunan kişisel alışveriş kartınızdır. Sizi tanıyarak alışveriş alışkanlıklarınıza göre alışverişinizi en verimli şekilde yapmanıza yardımcı olur. Kartınızı kayıt ettirdiğiniz anda super fırsatlardan ve puan kazandıran kampanyalardan faydalanabilirsiniz. VİSTAMART Sanal Market siparişlerinizde VİSTACRM avantajlarından yararlanmanız için üyelik bilgilerinizde güncel VİSTACRM kartınızın kayıtlı olması, yeni üye girişi yapıyorsanız üyelik bilgilerinize VİSTACRM kartınızı eklemeniz ve alışverişinizi üye girişi yaparak tamamlamanız gerekmektedir.

VİSTACRM CARD’a nasıl sahip olabilirim?

VİSTACRM üyesi olabilmeniz için VİSTAMART’a gelebilir, VİSTACRM CARD edinebilir, indirim avantajlarından hemen faydalanabilirsiniz. Eğer bir VİSTACRM kartınız yoksa VİSTAMART Sanal Market’e yeni üyelik oluşturken “VİSTACRM Kartınız yok ise, almak için tıklayınız." seçeneğinden VİSTACRM Kart alabilirsiniz.

VİSTACRM CARD’a nasıl sahip olabilirim?

VİSTACRM üyesi olabilmeniz için VİSTAMART’a gelebilir, VİSTACRM CARD edinebilir, indirim avantajlarından hemen faydalanabilirsiniz. Eğer bir VİSTACRM kartınız yoksa VİSTAMART Sanal Market’e yeni üyelik oluşturken “VİSTACRM Kartınız yok ise, almak için tıklayınız." seçeneğinden VİSTACRM Kart alabilirsiniz.

 

Siparişim nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz VİSTAMART Sanal Market ekibi tarafından, VİSTAMART Sanal Market hizmetini verdiğimiz VİSTAMART mağazasında toplanmakta ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre, ürünler ayrı ayrı poşetlenerek hazırlanmaktadır.

Siparişim nerede toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz VİSTAMART Sanal Market ekibi tarafından, VİSTAMART Sanal Market hizmetini verdiğimiz VİSTAMART mağazasında toplanmaktadır.

Sipariş oluşturmak için minimum tutar nedir?

VİSTAMART Sanal Market'te minimum sipariş tutarı 50 TL'dir.

Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

VİSTAMART Sanal Market'te minimum sipariş tutarı 50 TL'dir. Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir: 1 TL – 49.99 TL arası 5,90 TL (KDV Dahil) SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

Neden Bölge Seçim ekranından teslimat bölgesi seçmem gerekiyor?

VİSTAMART Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır. Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

VİSTACRM karta özel fiyat ve avantajlardan VİSTAMART Sanal Market’te de yararlanmak için siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Bölge seçim ekranından siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz il ve semti seçtikten sonra siparişinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz. Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl tamamlayabilirim?

Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce "Sepete Git" butonuyla sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepet sayfasında, sepetinizi silebilir, sepetinizdeki ürünleri silebilir, adet/kg. güncellemesi yapabilirsiniz. Teslimat adresi ve fatura bilgilerinizi girdikten sonra açılan ekranda teslimat günü ve saatinizi seçebilirsiniz. Siparişlerinize alternatif ürün belirleyebilir, özel notunuz varsa ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeme seçenekleri arasından ödeme şeklinizi belirleyebilir, toplam sipariş tutarınızı, var ise indirimlerinizi ve ödeyeceğiniz tutarı görebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişinizi sonlandırabilirsiniz. Sonrasında açılacak ekranda sipariş ettiğiniz ürünlerin listesini, ödeyeceğiniz tutarı, teslimat ve fatura bilgilerinizi görebilirsiniz. Bu ekran aynı zamanda VİSTAMART Sanal Market üyelik bilgilerinizde kayıtlı e-mail adresinize de mail olarak ulaştırılacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar iptal edebilirsiniz. Siparişinizi, sipariş sonlandırma ekranında belirtilen tarih ve saate kadar "İptal Et" butonu ile ya da üyelik bilgilerinizde kayıtlı e-mail adresinize gelen konfirmasyon mailinde belirtilen tarih ve saate kadar "İptal Et" butonu ile iptal edebilirsiniz. Siparişinizin başarıyla iptal edilebilmesi durumunda sipariş iptal onayı ekranda gözükecektir. Not: Siparişiniz için online ödeme yaptıysanız, bu tutar, siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, tarafımızca onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda, açık provizyon tutarınız kartınızın bağlı olduğu banka tarafından üç veya beş iş günü içerisinde kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Onaylanan ve faturası kesilen siparişlerin iptal edilmesi durumunda maksimum on iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Oluşturduğunuz ve ödemesini kapıda nakit ya da kapıda kredi kartı olarak seçtiğiniz siparişleriniz için teslimat sırasında yapmak istediğiniz iptallerde pos cihazı üzerinden anında iade işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Sipariş teslimatından bir kaç gün sonra yapılacak iptaller için de aynı işlem uygulanmaktadır.

Siparişimdeki ürün/ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için VİSTAMART Sanal Market sayfasındaki Öneri-Talep Formu’nu doldurabilir ya da 0342 502 41 27 Müşteri Hizmetleri ile görüşerek iade/değişim talebinizi bize iletebilirsiniz.

Siparişimi nasıl güncelleyebilirim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar güncelleyebilirsiniz. Sipariş güncelleme işleminizi VİSTAMART Sanal Market ana sayfada yer alan “Siparişlerim” menüsüden belirtilen tarih ve saate kadar güncelleyebilirsiniz. Ya da güncelleme işleminizi sipariş sonlandırma sayfasında sipariş numarasına ya da “Sipariş Detay” butonuna tıklayarak yapabilirsiniz. Sipariş güncelleme ekranında; Mevcut siparişinize ek yapabilir, teslimat gün ve/veya saatinizi değiştirebilir, fatura bilgilerinizi ve/veya sipariş içeriği ve/veya teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Mevcut siparişinize ek yapmanız durumunda seçtiğiniz siparişe eklemek istediğiniz ürün/ürünleri her zaman olduğu gibi sepete atıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ek siparişiniz seçtiğiniz siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Ek yapmak için seçtiğiniz siparişi hangi ödeme seçeneği ile sonlandırdıysanız, ek yaptığınız siparişi de yine aynı ödeme seçeneklerinden biri ile tamamlamanız gerekmektedir. Mevcut siparişinizin fatura bilgisini değiştirmek istediğinizde fatura adresinizde istediğiniz değişiklikleri yaparak, siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz aynı zamanda teslim edilecektir. Mevcut siparişinizin sipariş içeriğini değiştirmek istemeniz durumunda mevcut sepetinizin içeriği güncellemek istediğiniz sipariş ürünleri ile değiştirilecektir. Mevcut siparişinizin teslimat adresini değiştirmek istemeniz durumunda mevcut siparişiniz için seçili semtiniz, güncelleme esnasında seçeceğiniz teslimat semti ile değiştirilecektir. Bu işlemler sırasında siparişinizde yer alan ürün/ürünlerin fiyat ve stok bilgileri seçtiğiniz bölgeye hizmet veren mağaza stok ve fiyat bilgilerine göre değişebilmektedir.

Siparişimle ve/veya siparişimdeki ürünlerle ilgili belirtmek istediğim notlarım var, nasıl ekleyebilirim?

Siparişinizi oluşturma sırasında ürün/ürünlere yönelik belirtmek istediğiniz notlarınız varsa, ürün ile ilgili belirtmek istediğiniz notu Ürün Detay kısmındaki “Ürün Notu Ekle” alanına ekleyebilirsiniz. Siparişinizin geneli için belirtmek istediğiniz bir not var ise, siparişi tamamlama işlemine geçtiğinizde Teslimat Günü ve Saati ekranında yer alan “Sipariş Notu Ekle” kısmına ekleyebilirsiniz.

Tamamladığım siparişime nasıl ek yapabilirim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinize sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar ek yapabilirsiniz. Siparişe ek yapma işleminizi VİSTAMART Sanal Market ana sayfada yer alan “Siparişlerim” menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. Ya da siparişinize ek yapma işleminizi sipariş sonlandırma sayfasında belirtilen tarih ve saate kadar Ek Yap butonu ile gerçekleştirebilirsiniz. Mevcut siparişinize ek yapmanız durumunda seçtiğiniz siparişe eklemek istediğiniz ürün/ürünleri her zaman olduğu gibi sepete atıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ek siparişiniz seçtiğiniz siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Ek yapmak için seçtiğiniz siparişi hangi ödeme seçeneği ile sonlandırdıysanız, ek yaptığınız siparişi de yine aynı ödeme seçeneklerinden biri ile tamamlamanız gerekmektedir.

Alternatif gelen ürün/ürünleri beğenmedim, kapıda iade edebilir miyim?

İster orjinal ürün seçiminiz isterse alternatif ürün seçiminiz olsun memnun kalmadığınızda sepetinizdeki dilediğiniz ürünü teslimat sırasında anında iade edebilirsiniz. Bu durumda siparişinizde teslim aldığınız ürün/ürünlerin tutarını ödersiniz.

Siparişimdeki ürünlere nasıl alternatif ürün belirleyebilirim?

Bir VİSTAMART mağazasında bulabileceğiniz tüm ürünler, VİSTAMART Sanal Market’te de bulunmaktadır. VİSTAMART Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Siparişinizde mağazada bulunmayan ürünler yerine alternatif ürünler belirleyebilirsiniz. Siparişinizi tamamlama sırasında Sepet sayfasında alternatif tercihlerinizi belirleyebilirsiniz. Alternatif ürün seçiminizi; # Alternatifi benim yerime siz seçin. Bu seçeneği tıkladığınıza; # Mağazada siparişinizi hazırlayan Sanal Market ekibimiz, temin edilemeyen ürün yerine, en uygun alternatif ürünü seçecektir. Öncelikle aynı markanın farklı boyutlarını, sonrasında en yakın markaların aynı boyutlarını alternatif olarak tercih edecektir. # Alternatif istemiyorum Bu seçeneği tıkladığınıza; # Siparişinizdeki ürün / ürünler anlık olarak stoklarımızda tükendi ise alternatif ürün getirilmeyecektir. # Alternatif için beni arayın. Bu seçeneği tıkladığınızda; # Siparişinizdeki ürün / ürünlerin mağazamızda tükenmiş olması durumunda telefonla aranarak, alternatif ürün tercihiniz sorulacaktır. İster kendi seçiminiz, ister alternatifi olsun, memnun kalmadığınızda, sepetinizdeki dilediğiniz ürünü teslimat sırasında anında iade edebilir, teslim aldığınız kadarını ödersiniz.

Online olarak sipariş edebildiğim ancak mağaza stoklarında tükendiği için teslim edilmeyen ürünlerle ilgili nasıl işlem yapılıyor?

Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır.

Sipariş ettiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında,fiyat farkı oluştu bu fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır? Bu fiyat farkını ödeme yaptığım kartıma nasıl yansıtıyorsunuz?

Sipariş verdiğiniz ürünler içerisinde stoklarda bulunmayan ürünler yerine verilen alternatif ürün/ürünlerin fiyatları, kg.’lı/gramajlı ürünlerin gramaj farkları ve stokta kalmayan ürünler, fiyat farklılıklarına neden olmaktadır. Bu durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturanıza yansıtılmaktadır. Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır. Kapıda nakit ve/veya Kapıda Kredi Kartı ile ödemelerinizde ise tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı üzerinden işlem yapılmaktadır.

Et reyonundan kıyma siparişi vermek istiyorum, kıyma siparişini nasıl verebilirim?

Et reyonundan seçtiğiniz parça (örn;dana rosto) olarak seçtiğiniz ürününüzü sepetinize eklerken ürünün özel not bölümüne parça etinizin kıyma olarak teslim edilmesi talebinizi ekleyebilirsiniz. Sipariş ettiğiniz ürünler mağazalarımızda hazırlanırken özel notlarınıza dikkat edilerek hazırlanmaktadır.

Siparişimde indirimlerin uygulandığını hangi aşamada görebilirim?

Siparişinizdeki ürünlerin VİSTACRM CARD indirimleri sepet sayfasında ürün tutarlarının yanında, Sipariş Ödeme sayfasında ise Dip İndirim ve/veya Sepet İndirimi olarak görüntülenmektedir.

Siparişimi tamamladım ancak belirtilen indirimler siparişime yansımadı, ne yapabilirim?

0342 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla, indirimlerinizin siparişinize yansımadığını bildirebilirsiniz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra düşmeyen indirim tutarınız VİSTACRM Kart’ınıza puan olarak yüklenmektedir.

Değişim/iade ile ilgili nasıl işlem yapıyorsunuz?

0342 502 41 27 Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla bize ilettiğiniz değişim/iade talebinize göre ürün/ürünlerin değişimi ya da iadesi en kısa sürede sağlanmaktadır.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin taze ürünler arasından mı seçiliyor?

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinizin mağazamızda mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmaktadır.

Sipariş ettiğim ürünler mağazada hazırlanıp bana teslim edilene kadar Soğuk Zincir’in korunması amaçlı hangi önlemler alınmaktadır?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, VİSTAMART araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmektedir.

Sepetimdeki ürün indirimlerini nasıl görebilirim?

Sepetinizdeki ürünlerin VİSTACRM CARD indirimleri sepet sayfasında ürün tutarlarının yanında, Sipariş Ödeme sayfasında ise Dip İndirim ve/veya Sepet İndirimi olarak görüntülenmektedir.

Hediye kampanyası olan bir üründen sipariş ettim ancak hediyesi bana teslim olmadı, neden olabilir?

Hediye kampanyası olan ürünlerin hediyesinin de size teslim edilebilmesi için ana ürünü mutlaka hediyesiyle beraber sepetinize eklemeniz gerekmektedir.

Favori ürünlerimi nasıl belirleyebilir ve güncelleyebilirim?

VistaMart Sanal Market’te alışveriş yaparken sık alışveriş yaptığınız ya da beğendiğiniz ürünleri ürün detayında yer alan Kalp ikonu ile Favori Ürünler listesine ekleyebilir, Favori Ürünlerim menüsünden favori ürünlerinizi görüntüleyebilir, siparişlerinizi seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Favori ürün listenizden çıkartmak istediğiniz ürünleri “Favorilerimden Çıkar" seçeneği ile çıkartabilirsiniz.

Siparişimi oluşturmadan önce neden teslimat bölgemi seçmeliyim?

VistaMart Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır. Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Tütün ürünleri ve alkollü içecekleri neden VİSTAMART Sanal Market'ten sipariş edemiyorum?

25.02.2011 tarihli 27857 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 6111 sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Sosyal Sigortalar Ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Ve Diğer Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Hakkında Kanun 175 .maddesi ile; 3/1/2002 tarihli ve 4733 sayılı Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun 8 inci maddesinin beşinci fıkrasının (k) bendinde yapılan değişiklik nedeniyle ve 07.01.2011 tarihli ve 27808 sayili resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “ Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkilerin Satışına ve Sunumuna İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"in 11. Maddesinin 1. Fikrasi’ na istinaden internetten alkol satışı yapılamamaktadır. İlgili Kanun ve Yönetmelik linkleri için tıklayınız. http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/02/20110225m1.htm http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/01/20110107.htm T.C. Tütün ve Alkol Düzenleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin düzenlemesi gereği tütün mamülleri satışına son verilmiştir. T.C. Tütün Ve Alkol Piyasası Denetleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin duyurusu aşağıdaki gibidir: "T.C. Tütün Ve Alkol Piyasasi Denetleme Kurumu’nun Internet Üzerinden Tütün Mamulü Satışına İlişkin Duyurusu: Bilindiği üzere 5727 sayılı Kanun ile değiştirilen 4207 sayılı Kanunun 3’üncü maddesinin “Tütün ürünleri; yetkili satıcı olan yerlerin dışında otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." şeklinde düzenlenmiş bulunan onbirinci fıkrasında yer alan “yetkili olan yerlerin dışında" ibaresi 5917 sayılı Kanunun 47’nci maddesinin 11’inci fıkrası ile madde metninden çıkarılmış ve metin “Tütün ürünleri; otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." haline dönüşmüş bulunmaktadır." İlgili Kanun linkleri için tıklayınız. http://www.tapdk.gov.tr/mevzuat/4207_sayili_kanun.doc http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2009/07/20090710.htm http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2008/01/20080119.htm/20080119.htm

Teslimat bölgemi bulunduğum bölgeye göre mi yoksa siparişimin teslim edilmesini istediğim bölgeye göre mi seçmeliyim?

Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

VistaMart Sanal Market benim bulunduğum bölgeye teslimat yapıyor mu ?

VistaMart Sanal Market’in hizmet verdiği il ve semtleri Bölge Seçim ekranından görebilirsiniz.

Siparişimin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

VistaMart Sanal Market’ten oluşturduğunuz siparişiniz, VistaMart Sanal Market ekibi tarafından hazırlandıktan sonra, seçmiş olduğunuz teslimat adresinize VistaMart Sanal Market araçları ile VistaMart Sanal Market ekibi tarafından teslim edilmektedir.

Teslimat grup saat aralıkları nedir?

VistaMart Sanal Market teslimat grup saat aralıkları aşağıdaki gibidir. Teslimat grup saatleri bölgeye göre değişiklik gösterebilir. 10:30-13:00 / 13:30-16:00 / 16:30-19:00 / 19:30-21:00

Siparişimi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini görebilir miyim?

Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini VistaMart Sanal Market ana sayfada yer alan Bölgesel Kapasite ekranından görebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişimin teslimat grup saatini ve/veya teslimat gününü nasıl değiştirebilirim?

VistaMart Sanal Market ’e üyelik girişi yaparak "Siparişlerim" menüsünden siparişinizi bitirdikten sonra tarafınıza gelen bilgilendirme maili üzerinden veya 0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Oluşturduğum siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

VistaMart Sanal Market ’e üyelik girişi yaparak "Siparişlerim” menüsüden siparişinizi bitirdikten sonra tarafınıza gelen bilgilendirme maili üzerinden veya 0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Oluşturduğum siparişimin fatura bilgilerini nasıl değiştirebilirim?

VistaMart Sanal Market ’e üyelik girişi yaparak "Siparişlerim” menüsüden siparişinizi bitirdikten sonra tarafınıza gelen bilgilendirme maili üzerinden veya 0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Siparişime başlamadan önce seçtiğim teslimat bölgesini, alışveriş sepetimi oluşturduktan sonra değiştirebilir miyim?

Evet değiştirebilirsiniz. Teslimat adresinizi girdiğiniz teslimat ekranında, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres için yeni adres girişi yapmanız gerekir.

Siparişimi, sipariş formunda belirttiğim bilgilerden farklı olarak başka bir kişiye ya da adrese teslim ettirebilir miyim?

Siparişiniz, siparişinizi oluştururken teslimat adresi sayfasında giriş yaptığınız bilgilerde bulunan kişi ve/veya adrese teslim edilmektedir.

Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam nasıl bir işlem yapılıyor?

VistaMart Sanal Market üyelik bilgilerinizde bulunan irtibat telefonlarınızdan siparişiniz hakkında bilgi verilmektedir. Siparişinizin teslimatı ile ilgili bizimle 0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

Teslimatım geciktiyse ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizin teslimat durumu ile ilgili 0(342) 502 41 27 veya 0(534) 627 10 10 numaralı Müşteri Hizmetleri ve Whatsapp sipariş hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile bilgi alabilirsiniz.

Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğu takdirde nasıl bir işlem yapılmaktadır?

0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız ile irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa sure içinde adresinize teslim edilmektedir.

Siparişim evimin kapısına kadar teslim oluyor mu?

Evet, VistaMart Sanal Market siparişleriniz, siparişinizde belirttiğiniz teslimat adresine VistaMart Sanal Market araçlarıyla, Sanal market görevlilerimiz tarafından teslim edilmektedir.

Dondurulmuş ürünlerin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, VistaMart Sanal Market araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmekte, teslimatı özel soğutuculu araçlarımız ile sağlanmaktadır.

VistaMart Sanal Market hizmeti için bir ücret ödüyor muyum?

VistaMart Sanal Market'te minimum sipariş tutarı 60 TL'dir. Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir : 1 TL – 49.99 TL arası 5,90 TL (KDV Dahil) SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

VistaMart Sanal Market'te ödeme seçenekleri nedir?

VistaMart Sanal Market’te Online Ödeme ve/veya Kapıda Nakit/Kredi Kartı ile Ödeme seçenekleriyle sipariş tamamlayabilirsiniz.

VistaMart Sanal Market’te hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

VistaMart Sanal Market’te online ödeme ya da teslimat sırasında, Bonus Card, Maximum Kart, Worldcard ve Diğer Banka Kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

VistaCRM Card puanlarımla ödeme yapabilir miyim?

VistaMart Sanal Market siparişlerinizde VistaCRM puanlarınız ile ödeme yapabilirsiniz. Üyelik Girişi yaparak oluşturduğunuz siparişinizin Ödeme Sayfasında ödeme işlemi aşamasında hesabınızda bulunan puanlarınız ile ödeme yapabilirsiniz.

Kredi kartımdaki puanlar ile ödeme yapabilir miyim?

Yapıkredi World Kart, Garanti Bonus Card, İş Bankası Maximum ve Garanti puanlarınız ile kapıda veya online olarak ödeme yapabilirsiniz.

Yabancı kredi kartları ile ödeme yapabilir miyim?

Sitemizde Yabancı Kredi Kartları ile ödeme yapılmamaktadır.

VistaMart Sanal Market'teki fiyatlar VistaMart mağazalarındaki fiyatlar ile aynı mı?

Evet, VistaMart Sanal Market’teki fiyatlar VistaMart mağazaları ile aynıdır. Ancak VistaCRM Card’a özel indirimli fiyatları görebilmek ve fırsatlardan yararlanmak için VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaCRM Card numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir.

VistaMart mağazalarında olan tüm kampanya ve indirimler VistaMart Sanal Market'te de geçerli mi?

Evet, VistaMart mağazalarında geçerli olan kampanya ve indirimler VistaMart Sanal Market’te de geçerlidir. Ancak kampanya ve indirimlerden yararlanmak için VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaCRM Card numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir. VistaMart mağazalarında geçerli olup, VistaMart Sanal Market’te geçerli olmayan kampanya ve indirimler kampanya ve/veya indirim açıklamalarında ayrıca belirtilmektedir.

VistaMart mağazalarındaki kampanyaları VistaMart Sanal Market'te nasıl takip edebilirim?

VistaMart ve VistaMart Sanal Market’teki tüm kampanyaları VistaMart Sanal Market ana sayfa Kampanyalar reyonunda görebilirsiniz.

Yaptığım alışverişlerden kazandığım puan ve çeklerimi VistaMart Sanal Market'te nereden görebilirim?

VistaMart Sanal Market’e Üye Girişi yaptıktan sonra Üyelik İşlemleri altında puan ve çeklerinizi takip edebilirsiniz.

VistaMart mağazalarından yaptığım alışverişlerde kazandığım puan ve çeklerimi VistaMart Sanal Market'te kullanabiliyor muyum?

Evet kullanabilirsiniz. Puan ve çeklerinizi VistaMart Sanal Market’te kullanabilmek için VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaCRM Card numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir.

VistaMart Sanal Market'ten yaptığım alışverişlerde de puan kazanabiliyor muyum?

Evet, VistaMart Sanal Market alışverişlerinizde puan kazanabilirsiniz. Ancak VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaMart numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir.

Kazandığım puanları VistaMart Sanal Market'te harcayabiliyor muyum?

Evet, kazandığınız puanlarınızı VistaMart Sanal Market alışverişlerinizde harcayabilirsiniz. Ancak VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaCRM Card numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir.

Hediyeli ürünleri VistaMart Sanal Market'te nereden takip edebilirim?

Hediyeli tüm ürünleri VistaMart Sanal Market ana sayfa Kampanyalar reyonu altında Çoklu İndirim Kampanyaları ve Hediyeli Ürünler reyonundan takip edebilirsiniz.

Hediye Kampanyası olan ürünlerin hediyelerinden yararlanmak için nasıl bir işlem yapmam gerekiyor?

Hediye kampanyası olan ürünlerin hediyelerinin de size teslim edilebilmesi için ana ürünü mutlaka hediyesiyle beraber sepetinize eklemeniz gerekmektedir.

Dip indirim nedir?

Siparişinizde VistaCRM Card kart kullanarak almış oldugunuz tüm kampanya indirimleridir.

Siparişimi tamamladım ancak VistaMart mağazalarında olan indirimli fiyatlardan ve kampanyalardan VistaMart Sanal Market’te neden yararlanamadım?

VistaMart Sanal Market’te indirim ve kampanyalardan yararlanmak için VistaMart Sanal Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir. Üyelik bilgilerinizde VistaCRM Card numaranızın kayıtlı olması gerkemektedir. 0(342) 502 41 27 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla, indirimlerinizin siparişinize yansımadığını bildirebilirsiniz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra düşmeyen indirim tutarınız VistaCRM Card’ınıza puan olarak yüklenmektedir.

 

Cookie nedir?

Cookie (Çerez) bir web sitesinin sizi daha sonra tanıyabilmesi için gerekli ufak bir text dosyasıdır. Bu text dosyası size özel olup, sadece bu kodu tanımlayan web sunucusu tarafından okunabilir. Kesinlikle bir virüs değildir. Sizi zaman kaybından korur, kayıt olmuşsanız daha sonraki girişlerinizde vermiş olduğunuz cevapları otomatik olarak hatırlar.

Cayma Hakkı nedir?

SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde malın teslim alındığı, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır. - Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin SATICI’nın 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası, faks numarası ve e-mail adresine 33.1’de bildirilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla SATICI’ya yönlendirilmesi yeterlidir. SİPARİŞ VEREN/ALICI ürünü SATICI’ya geri gönderirken fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte SATICI’ya göndermesi gerekmektedir. - Cayma hakkının kullanılmasında SİPARİŞ VEREN/ALICI mesafeli satış sözleşmesi ekinde yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir. - SATICI, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir. - SİPARİŞ VEREN/ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on dört gün içinde malı SATICI’ya ya da yetkilendirimiş olduğu kişiye iade etmek zorundadır. - SİPARİŞ VEREN/ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. b) SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. e) Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler. i) Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi. - SİPARİŞVEREN/ALICI tarafından teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak SİPARİŞVEREN/ALICI kendi kusurundan kaynaklanan, malın değerindeki azalmayı SATICI’ya tazmin etmeyi kabul ve beyan eder. - Her türlü iadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ürünün ambalajı(koruma bantı) bozulmaksızın yapılmaktadır. SİPARİŞVEREN/ALICI’ya kargo belgesi ile teslim edilen elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra tarafımızca tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir.Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orjinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir. Cep telefonu ürünlerinde bu nedenle kutunun açık olması iade sebebi olarak kabul edilmemektedir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi Nedir?

6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişinizi sonlandırmadan önce VistaMart Sanal Market Sipariş Ödeme Sayfası’nda çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgi Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişinizi sonlandırdığınızda kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla tarafınıza ulaşan Sipariş Onay mailinde yer almaktadır. Bu Sipariş Onay maili üzerinden daha sonra da ilgili siparişe ait Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşabilirsiniz. Sözleşmeler VistaMart tarafından 6 ay süre ile saklanmaktadır.

Uyuşmazlık Halinde Yetkili Mahkeme?

VistaMart Sanal Market Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞVEREN/ALICI'nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise Gaziantep Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Kararı Uyarınca Plastik Poşetler Hakkında Bilgilendirme?

1 Ocak 2019 tarihi itibari ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın kararı uyarınca plastik poşetler adedi 25 kuruş olarak ücretlendirilecektir. Poşet bedeli siparişinizin hazırlanma aşamasında (sipariş kapasitenize göre) belirlenecek olup sipariş tutarınıza yansıtılacaktır. Siparişinizi hijyenik ve güvenli taşıma standartlarımız çerçevesinde olabilecek en az poşet kullanımı ile size ulaştırmaya çalışacağız. Yakında, plastik poşete alternatif olacak teslimat seçeneklerini de tercihinize sunacağız.

 

Poşetlerden neden ücret alınıyor?

1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli olacaktır ve poşetlerin asgari 25 Kr ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir. Yasa kapsamında VistaMart Sanal Market’te de ücretli poşet uygulamasına geçilmiştir. Poşetle teslimata alternatif olarak, tekrar kullanılabilir alışveriş çantası ile de teslimat tercihi sunulmaktadır.

Siparişlerimde poşet miktarını ve ödeyeceğim tutarı nasıl belirliyorsunuz?

Siparişinizi hazırlarken, ürünlerinizin güvenle teslimatını gerçekleştirecek kadar poşet kullanıyoruz. Poşetlere ne kadar ödeyeceğiniz siparişinizin miktarına göre değişkenlik gösterecek ama sizden sadece kullanılan poşetlerin ücretini tahsil edeceğiz. Örneğin 3 poşete ihtiyaç varsa 75 kuruş ödüyorsunuz. Toplam poşet ücretini teslimat sırasında faturanızda görebilirsiniz.

Siparişim için 3 poşet yeterliydi ancak 4 poşet ile teslim edildi. Neden fazla poşet kullandınız?

Siparişlerinizi gıda güvenliğine uygun olarak sizlere teslim edebilmek için ürün gruplarına göre sınıflandırarak ayrı ayrı poşetliyoruz.

Poşeti iade edebiliyor muyum?

Kullanılmış bir poşetin tekrar satışı yapılamayacağı ve geri dönüşüme girmesi gerektiği için iade prosedürümüz bulunmamaktadır.

Siparişlerim tek poşet içinde, sıkışık bir şekilde geldi. Nasıl işlem yapılacaktır?

Gıda güvenliği gereği birbiriyle yan yana durmaması gereken bir ürün bulunmuyorsa doğayı kirletmemek adına uygun olan adette poşetle siparişlerinizi hazırlıyoruz.

Meyve sebze gibi ürünlerin poşetlerinden ücret alınacak mıdır?

İlgili yasa kapsamında çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan 500 x 350 mm ebadından küçük saplı sapsız poşetlerden ücret alınmayacaktır. Meyve Sebze poşetlerimiz bu kapsama girdiği için ücret alınmayacaktır.

Ben plastik poşet kullanmak istemiyorum, farklı bir çözüm öneriniz var mıdır?

Halihazırda siparişlerinizi en iyi koşullarda teslim edebilmek için plastik poşetleri kullanmaktayız. Ancak alternatif çözüm yolları üretebilmek için çalışmalarımız devam etmektedir.

Siparişimle ilgili sorularım, istek ve güncellemelerim ile ilgili size nasıl ulaşabilirim?

Sayfamızda yer alan Öneri ve Talep Formu aracılığıyla ve/veya 0(342) 502 41 27 Müşteri Hizmetlerimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerinize nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

Müşteri Hizmetlerimize haftanın her günü 08:30-22:00 saatleri arasında 0(342) 502 41 27 aracılığıyla ulaşabilirisiniz.

 

Sipariş Sorgulama

Sipariş Numaranızı Yandaki kutucuğa Giriniz.